GRØNNKÅLCHIPS, EN SØT & EN SALT VARIANT

Denne sprø chipsen kan du spise så mye og ofte du vil! Den lages på 1-2-3 og jeg vil tørre å påstå at det tar kortere tid å lage denne, fremfor å kjøpe chips på matbutikken. Jeg bruker den salte varianten til hverdags, både til snacks og som tilbehør til lunsj og middag. Den søte varianten er ypperlig til helgen! 💕

GRØNNKÅLCHIPS, EN SALT & EN SØT VARIANT
♥ 1 pakke grønnkål
♥ 2 ss kokosolje/cocosa
♥ For en salt variant: Himalayasalt (kjøpes på helsekost)
♥ For en søt variant: Kokosblomstsukker (kjøpes på helsekost)

1. Hakk opp grønnkålen i passe biter.
2. Smelt kokosolje
3. Ha grønnkål og kokosolje i en bolle og bland det godt sammen
4. Ha over på en bakeplate og krydre med salt eller kokosblomstsukker (OBS ikke for mye, det forsterkes når grønnkålen krymper)
5. Inn i ovnen på 160 grader varmluft i underkant av 15 minutter. Følg med, kålen kan bort bli brent.

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *