Episode 19   av... 

    EN LIVSSTILS-HACK!     

PODCAST

Mestre stress og indre uro i hverdagen med disse 8 stegene

Episoden finner du også på Spotify og andre apper. Eller hør her...

  1. Sett grunnlaget på morgenen, og bytt ut alarmklokken med noe som ikke gir deg høy puls
      

  2. Balanser stress- og søvnhormon med dyp søvn, samme klokke morgen + kveld og ro på kvelden
      

  3. Vær obs på stimulanter som kaffe og mørk sjokolade
      

  4. Stress gir deg cravings på sukker, søtt og fastfood. Gode fettkilder for å balansere og finn ut hvilke klokkeslett på dagen som stresser deg + hva du kan gjøre for å unngå at det kommer
      

  5. Hvordan håndtere mennesker og situasjoner som stresser deg eller gi deg dårlig samvittighet
      
    - GI SLIPP og bruk dette mantra hver gang
      

  6. Hver gang du går inn i en ny situasjon, bestem deg for hvordan du vil være
    Hvordan håndterer du stress rundt jobb, oppgaver, studier, eksamen osv..
      
    - Mer pauser betyr mer effektiv jobbing
      
    - Finn ut hvor lenge du kan jobbe for at det skal være effektivt før du tar pause.
      
    - For meg er det 45min jobb før alarmen ringer og jeg kan ta pause
      
    - Det betyr at du ikke tar telefonen, scoller på SoMe, sjekker mail etc når du ikke har pause
      

  7. KOSTTILSKUDD
      
    - Serenity softgels (doterra)
    - Magnesium (glycinat, malate eller sitrat)
      

Naturen og gå barbent i gresset er min store favoritt for å mestre stress i hverdagen, og gjør det i pauser
  

10 MAGISKE TIPS FOR Å FØLE DEG FANTASTISK

PÅ INNSIDEN OG UT!

Bli med live i gruppen her hver onsdag kl. 11:00  + få daglig inspirasjon

Bli med oss live på onsdag her

eller 

image.jpg
imac-21-5-2017.jpg

PODCAST EPISODENE