Episode 23   av... 

    EN LIVSSTILS-HACK!     

PODCAST

De 4 magiske søvnrutinene

Episoden finner du også på Spotify og andre apper. Eller hør her...

I denne episoden går jeg gjennom fire viktige søvnrutiner du vil få inn i hverdagen hvis du kjenner deg igjen i noen av disse punktene👇 
   

  • Du kan sove mange timer men likevel ikke våkner med energi og overskudd.

  • Du er ekstra sensitiv til stress og får fort indre uro gjennom dagen.

  • Urolig gjennom natten. 

  • Tar tid før du sovner om kvelden og du overtenker. 

  • Du trenger kaffe for å våkne ordentlig om morgenen. 

  • Du har søtsug og cravings på dagen.

   
Her er de 4 søvnrutinene, kort oppsummert: 

  1. Prioriter mellom 7-9 timer søvn hver dag, og mest sannsynlig trenger du mindre søvn på sommeren enn vinteren. 
           

  2. Finn et klokkeslett som passer deg best, og stå opp + legg deg til cirka samme klokkeslett.
              

  3. Stimuler ro og få i gang produksjonen av søvnhormon rundt kl. 20-21 på kvelden med ulike rutiner og tiltak som passer for deg og din familie, viktigste er at det skaper ro. 
               

  4. Spis siste måltid helst senest kl. 20 eller 3 timer før du legger deg. Etter det kan du velge lettere måltider. 

         

10 MAGISKE TIPS FOR Å FØLE DEG FANTASTISK

PÅ INNSIDEN OG UT!

Bli med live i gruppen her hver onsdag kl. 11:00  + få daglig inspirasjon

Bli med oss live på onsdag her

eller 

image.jpg
imac-21-5-2017.jpg

PODCAST EPISODENE