CelineHeldrup

Fyll deg selv med.. 

Egenkjærlighet

Selvutvikling 

Rent kosthold

Eteriske oljer

Livsstilsendringer & rutiner

  • CelineHeldrup

GRØNNKÅLCHIPS, EN SØT & EN SALT VARIANT

Denne sprø chipsen kan du spise så mye og ofte du vil! Den lages på 1-2-3 og jeg vil tørre å påstå at det tar kortere tid å lage denne, fremfor å kjøpe chips på matbutikken. Jeg bruker den salte varianten til hverdags, både til snacks og som tilbehør til lunsj og middag. Den søte varianten er ypperlig til helgen! 💕

GRØNNKÅLCHIPS, EN SALT & EN SØT VARIANT ♥ 1 pakke grønnkål ♥ 2 ss kokosolje/cocosa ♥ For en salt variant: Himalayasalt (kjøpes på helsekost) ♥ For en søt variant: Kokosblomstsukker (kjøpes på helsekost)

1. Hakk opp grønnkålen i passe biter. 2. Smelt kokosolje 3. Ha grønnkål og kokosolje i en bolle og bland det godt sammen 4. Ha over på en bakeplate og krydre med salt eller kokosblomstsukker (OBS ikke for mye, det forsterkes når grønnkålen krymper) 5. Inn i ovnen på 160 grader varmluft i underkant av 15 minutter. Følg med, kålen kan bort bli brent.

#sunnchips #enkel #kokosblomstsukker #grønnkål #søt #sprø #hjemmelaget #oppskrift #salt #lavkarbo

16 visninger

©2019 by CelineHeldrup. Proudly created with Wix.com