CelineHeldrup

Fyll deg selv med.. 

Egenkjærlighet

Selvutvikling 

Rent kosthold

Eteriske oljer

Livsstilsendringer & rutiner

  • CelineHeldrup

Lunsj, snacks & god helse på tur

Jeg er på samling med klassen i Tønsberg igjen denne helgen. Det har vært mye pendling frem og tilbake den siste tiden så denne gangen gjorde jeg meg ordentlig forberedt for en helg borte så jeg slipper å kjøpe all mat ute. Her er litt inspirasjon og tips til deg for både matpakker, snacks og annet som er godt for helsen på tur <3

SNACKS:

Diverse nøtterholder blodsukkeret stabilt og virker mettendeBanan & peanøttsmørBanan alene gir et stigende blodsukkeret, men peanøttsmør vil dempe denne stigningen.

Jeg dypper banan i peanøttsmør, smaker fantastisk!

Mørk sjokolade proppfull av antioksidanter! Gulrøtter – Sammen med nøtter får du et mye høyere opptak av betakaroten i kroppen pga. fettet i nøttene. ♥ Diverse te fra helsekostGrønn te & Relaxing tea


MATPAKKE / LUNSJ

Kok opp masse Quinoadette holder seg bra i et par dager, oppskrift HER Økologisk spinat eller salatPaprikaAvokado – en fettkilde som metter & øker nærings opptaket til salatenKokte eggen fettkilde som metter & øker nærings opptaket til salatenSpirerProppfull av næringsstoffer & enzymer som er godt for fordøyelsen. (Kjøpes på matbutikk)

ETERISKE OLJER FRA doTERRA

Oregano oljekraftige antioksidanter & en gull støtte på immunsystemetRosmarin – støtter fokus & mental klarhet (fokus på en ting og ikke 1000 andre)ZenGest – støtter fordøyelse maten & støtter luft, oppblåsthet og stinn + tung i magen ♥ Lemon – en dråpe i vann på morgenen for å støtte avgiftning/rens. Løfter humøret & støtter innlæringPepperminte – frisk pus & en energisk olje

Her er info & bestillingsside

20 visninger

©2019 by CelineHeldrup. Proudly created with Wix.com