CelineHeldrup

Fyll deg selv med.. 

Egenkjærlighet

Selvutvikling 

Rent kosthold

Eteriske oljer

Livsstilsendringer & rutiner

  • CelineHeldrup

Så enkelt, og så sunt for en hel skokk

Har du et kjøkken, så er det enkelt å unngå karbo-bomben og få en god og energisk start på dagen, også på ferie! Dette metter alle mager på tur. Jeg laget det en av de første dagene i Spania, og siden holdt det til både fire og fem måltider for hele familien. Økonomisk, sunt, enkelt og digg!! Egner seg til både frokost, lunsj og middag.

Det du trenger er gode ferskvarer som du selv liker, for eksempel:

– Rotgrønnsaker – Tomater, avokado, salat osv.. – Squash – Sopp – Ost – Bacon & Egg – Hvitløk, ingefær og sitron – Parmaskinke – Frukt & bær – Meieri smør eller kokosolje – Krydder – Surkål eller annen fermentert mat du eventuelt finner. Supert å legge ved litt til hvert måltid for å holde fordøyelsen fornøyd med gode bakterier

__________________________________

Hakk alle rotgrønnsakene og sopp som kan stekes i panne, medium store biter. Stek på lav varme sammen med masse smør eller kokosolje. Ha over dine favoritt krydder Ikke vask pannen, men la stå slik at Squashen også kan stekes her Dette kan du oppbevare i kjøleskapet og bruke til andre måltider. __________________________________

Skjær squash i synne skiver Finhakk hvitløk og eventuelt ingefær Stek i samme panne med kokosfett/meierismør Topp gjerne med litt sitron

___________________________________

Stek grønnkålchips, gjerne flere runder på en gang. Dette tar kun en 10 minutter å lage, og da har du liggende til både to, tre og fire dager! Oppskrift HER

Serveres med tomat, avokado, selleri, stekt egg, bacon, surkål, ost eller andre ting som du foretrekker.

#middag #ferie #frokost #Spania #tips #fuengirola

9 visninger

©2019 by CelineHeldrup. Proudly created with Wix.com