CelineHeldrup

Fyll deg selv med.. 

Egenkjærlighet

Selvutvikling 

Rent kosthold

Eteriske oljer

Livsstilsendringer & rutiner

  • CelineHeldrup

TRE SØVNTIPS

En god nattesøvn er helt avgjørende for en god helse, det er da kroppen bygger seg opp, reparerer, styrker immunforsvaret og hjernen kan opprettholde en god hukommelse og intelligens. Her er mine topp 3 beste søvntips som fungerer best på meg selv for tiden <3

TART CHERRY

Dette er en spesiell type kirsebær med mye antioksidanter. Det ligger en del studier ute på akkurat denne typen kirsebær i sammenheng med søvn:

  1. Støtter melatonin, vårt søvnhormon som vi naturlig har i kroppen, men som det blir mindre av med alderen eller ved å forstyrre søvnrytmen vår slik som: legge seg på feil tidspunkt, koffeinholdig drikke på kvelden osv.

  2. Antioksidanter og fytokjemikalier som booster immunsystemet

ETERISKE OLJER

  1. DIFFUSER: 2 dr. Frankincense 2 dr. Lavendel Ha i diffuser på soverommet en liten stund før du skal sove

  2. Jeg har diverse roende søvn oljer med på soverommet når jeg skal legge meg og velger to forskjellige oljer hver kveld som jeg smører på tinningen, under bena, på hjertet, pulsområder, bak nakken.1-2 dråper i håndflaten med ønsket mengde kokosolje.

  3. Noen søvn favoritter: Lavendel Frankincense YlangYlang Cedarwood Vetiver Serenety eterisk olje

SERENETY SOFTGELS

Inneholder:

  1. Lavendel, Chamomile, Lemon Balm, Pasjonsblomst og L-Theanine. En naturlig sammensetning av planteekstrakter som roer ned tankespinn og fremmer en dyp søvn

  2. Jeg bruker den i perioder med dårlig søvn

#doterra #helsetips #godsøvn #helse #tartcherry #planteekstrakter #naturligsøvn #bestesøvntips #eteriskolje #serenety #søvn #naturlig

41 visninger

©2019 by CelineHeldrup. Proudly created with Wix.com